تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ناامنی و قتل در انگلیس

افزایش ناامنی و قتل در انگلیسبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ افزایش جنایات بویژه قتل زنان در انگلیس، موجب وحشت خانواده ها در این کشور شده است.
«زارا آلینا» تازه‌ترین زن قربانی حمله منجر به قتل است که هنگام قدم زدن در شرق لندن هدف حمله به گفته پلیس وحشتناک قرار گرفت و جان باخت.
بر اساس اعلام پلیس «الینا» در حالی که از جاده «کرنبروک» به سمت ایستگاه گانت هیل در ایلفورد می‌رفت، قربانی « حمله یک غریبه» شده است.
به گفته شاهدان پس از کشف پیکر نیمه جان این زن به اورژانس اطلاع داده و به بیمارستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده به سر جان باخت.
پلیس همچنین اعلام کرد یک مرد ۲۹ ساله را به ظن این قتل دستگیر کرده است، اما هنوز درباره جزئیات این قتل و انگیزه آن گزارشی منتشر نشده است.
افزایش قتل زنان در انگلیس در سال‌های اخیر به یکی از دغدغه‌های خانوار‌ها و زنان و دختران در این کشور مبدل شده است و به ویژه پس از آنکه «وین کوزنز» افسر پلیس انگلیس یک دختر به نام «سارا اورارد» را ربود و پس از تجاوز و قتل پیکر قربانی را پس از آتش زدن در یک پارک جنگلی خارج از شهر دفن کرد مطالبات برای تامین امنیت زنان در معابر افزایش یافته است.
بر اساس گزارش‌های رسمی مرکز ملی آمار انگلیس در یک سال منتهی به ماه مارس ۲۰۲۱ حدود هفتصد نفر در این کشور به قتل رسیدند. افزایش نا امنی و قتل به ویژه در پایتخت انگلیس موجب شد رئیس پلیس این کشور بتازگی برکنار شود.
مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد درسال گذشته، بیش از شش میلیون جرم در این کشور ثبت شده که بیشتر آن‌ها در لندن روی داده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ناامنی و قتل در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..