تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود بیش از ۳۰ هزار زائر ایرانی به عربستان

ستاد مکه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۱ در عربستان تا پایان امروز به ۳۰ هزار ۷۷۶ نفر می‌رسد که بیش از ۷۷ درصد سهمیه ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفری کشورمان است.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تعداد زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۱ امروز(دوشنبه) از مرز ۳۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ستاد مکه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۱ در عربستان تا پایان امروز به ۳۰ هزار ۷۷۶ نفر می‌رسد که بیش از ۷۷ درصد سهمیه ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفری کشورمان است.

امروز ۱۱ کاروان از ایران با ۱۲۰۴ زائر پس از ورود به فرودگاه جده و محرم شدن در میقات جحفه، راهی مکه مکرمه شدند.

همچنین ۹ کاروان با ظرفیت ۱۰۵۹ زائر از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه حرکت کرده و پس از احرام بستن درمسجد شجره‌ برای انجام عمره تمتع وارد مکه می‌شوند.

بر اساس این گزارش، تعداد کل پروازهای انجام شده به فرودگاه جده (زائران مدینه بعد) از ابتدای آغاز عملیات حج تا پایان امروز به عدد ۴۷ می رسد که شامل ۹۰ کاروان با ظرفیت ۱۰۵۱۳ نفر است.

این اطلاعیه افزود: تعداد زائران ایرانی در جوار بیت الله الحرام تا پایان امشب به ۲۲ هزار و ۸۲۵ نفر در قالب ۱۸۵ کاروان خواهد رسید.

ببینید| یک نفر در صحرای سوزان مراکش، ژیان را به موتور سیکلت تبدیل کرد و نجات یافت logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود بیش از ۳۰ هزار زائر ایرانی به عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..