تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروپاگاندای بریتانیا پس از اشغال ایران / لحظه آغاز دوستی آمریکا با عربستان سعودی / نلسون ماندلا که بود؟ / آیا آمریکا ورشکسته است؟ / عظمت هستی در قاب ۴K

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.


پروپاگاندای بریتانیا پس از اشغال ایران

پس از آنکه درخواست روسیه و بریتانیا برای استفاده از ایران به عنوان خط ارتباطی علیه نیرو‌های آلمان در جنگ جهانی دوم با پاسخ مثبت همراه نشد، در سوم شهریورماه ۱۳۲۰ روسیه و بریتانیا به خاک ایران تجاوز کردند. این ویدیو در آن زمان به عنوان پروپاگاندای بریتانیا پس از اشغال ایران منتشر شده که به جای تجاوز از تعبیر دفاع از ایران استفاده شده است! این ویدیو را با زیرنویس فارسی در «تابناک» تماشا می‌کنید.


لحظه آغاز دوستی آمریکا با عربستان سعودی

عبدالعزیز بن عبدالرحمن بن فیصل بن ترکی بن عبدالله بن محمد بن سعود مشهور به ملک عبدالعزیز بنیانگذار و پادشاهی عربستان سعودی در چهاردهم فوریه سال ۱۹۴۵ وارد ناو آمریکایی کوینسی در آب‌های مصر شد و با فرانکلین دلانو روزولت رئیس جمهور وقت آمریکا ملاقات و مذاکره کرد. در پی این مذاکرات میان دو کشور مناسبات سیاسی برقرار شد که متعاقب آن کمپانی‌های نفتی آمریکا وارد کشور سعودی شدند و به کشف و استخراج نفت پرداختند که هنوز هم ادامه دارد. عربستان سعودی که تا آن زمان یک کشور نفتی نبود، پس از آن عمدتا به خاطر دوستی خود با آمریکا حاضر نشد با شوروی تا اواخر دهه ۱۹۸۰ و زوال و فروپاشی آن روابط سیاسی برقرار کند. ویدیویی از اقدام بنیانگذار خاندان آل سعود که وضعیت کنونی عربستان را رقم زد، با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.


نلسون ماندلا که بود؟

نلسون ماندلا نخستین رئیس جمهور آفریقای جنوبی است که در انتخابات دموکراتیک عمومی برگزیده شد. وی پیش از ریاست جمهوری از فعالان برجسته مخالف آپارتاید در آفریقای جنوبی و رهبر کنگره ملی آفریقا بود. او به خاطر دخالت در فعالیت‌های مقاومت مسلحانه مخفی محاکمه و زندانی شد. مبارزه مسلحانه، برای ماندلا، آخرین راه چاره بود؛ او همواره پایبند به عدم توسل به خشونت بود. این ویدئو به مناسبت سالروز آزادی ماندلا از زندان نمایش داده می شود.


آیا آمریکا ورشکسته است؟

با دیدن این کلیپ که توسط یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکا ضبط شده است، به واقعیات زیادی درباره اقتصاد آمریکا پی خواهید برد. اینکه چطور با پشتوانه اعتماد جهانی و از طریق ترفند پونزی (نوعی کلاهبرداری) در حال کلاه‌برداری از جهانیان است.

عظمت هستی در قاب 4K

گروهی اقدام به ثبت تصاویر باشکوهی از هستی کرده‌اند که برترین این تصاویر در سال ۲۰۱۷ را در این ویدیو می‌بینید؛ تصاویری که به شیوه «تایم لپس / TIMELAPSE» ثبت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروپاگاندای بریتانیا پس از اشغال ایران / لحظه آغاز دوستی آمریکا با عربستان سعودی / نلسون ماندلا که بود؟ / آیا آمریکا ورشکسته است؟ / عظمت هستی در قاب ۴K»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..