تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح سیلوی بتنی 15 هزار تنی مکانیزه ذخیره سازی غلات

به گزارش رکنا از کردستان؛ مدیر تعاون روستائی استان در این فتتاحیه که با حضور استاندار، مدیر کل حوزه استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان صمت استان، سرپرست شعب بانک کشاورزی استان، فرماندار ویژه شهرستان سقز، مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان و برخی از مدیران شهرستانی برگزار شد، عنوان کرد: این چهارمین سیلوی شبکه تعاونی های روستائی استان است که امروز افتتاح می گردد و این رخداد  در سطح شبکه تعاون روستائی بی سابقه است.

وی افزود: شرکت تعاونی روستائی تُرجان برای این طرح به ظرفیت ذخیره سازی 15 هزار تُن غلات 12 میلیارد تومان ( 6.4 میلیارد تومان از منابع دخلی اتحادیه شرکت های تعاونی روستائی و شرکت مذکور و 5.6 میلیارد تومان از تسهیلات بانکی بانک کشاورزی) سرمایه گذاری نموده است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح سیلوی بتنی 15 هزار تنی مکانیزه ذخیره سازی غلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..