تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ شناسایی و انهدام باند بین‌المللی قاچاق کالاهای ممنوعه در مازندران

ساعت: 20:19 منتشر شده در مورخ: 1401/04/06 شناسه خبر: 1879068

باند بین المللی قاچاق سازمان یافته کالا‌های ممنوعه با محوریت سلاح و مشروبات الکلی خارجی در مازندران شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، با هوشیاری و اشراف سازمان اطلاعات سپاه کربلا، شبکه سازمان یافته و بین المللی  قاچاق سلاح و مشروبات الکلی خارجی شناسایی و منهدم شد.

این شبکه بین المللی قاچاق کالاهای ممنوعه که سال گذشته نیز با دریافت ضربات و خسارت های سنگین تشکیلاتی از  سازمان اطلاعات سپاه کربلا مواجهه شد بدون در نظر گرفتن هشدار های داده شده ، اینبار هم با رصد و اقدامات قاطعانه  اطلاعاتی سپاه استان برای دومین بار شناسایی که طی آن علاوه بر دستگیری ۱۱ نفر از اعضای اصلی آن، ۱۰ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی خارجی به همراه ۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی داخلی، ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۶ خودرو حامل کالاهای ممنوعه با برآورد ۱۵ میلیارد تومان از این شبکه کشف و ضبط شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ شناسایی و انهدام باند بین‌المللی قاچاق کالاهای ممنوعه در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..