تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران کار تو را فراموش نمی‌کنند!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استارت نقل و انتقالات تابستانی در باشگاه استقلال کمی دیر زده شد است اما با این وجود تا این لحظه آبی‌ها با چند بازیکن خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند.

البته در این بین محمد دانشگر شب گذشته به صورت رسمی از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست و همچنین در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی امیرحسین حسین‌زاده و وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور منتشر شده اما ساعاتی پیش مهدی‌پور که پیشنهادی از یک تیم قطری دریافت کرده بود با انتشار پیامی در فضای مجازی از توافق با آبی‌ها برای فصل آینده خبر داد.

اکنون آرش برهانی پیشکسوت آبی‌پوشان به پیام هافبک ملی‌پوش استقلال واکنش جالبی نشان داد و به تمجید از این بازیکن پرداخت.

هواداران کار تو را فراموش نمی‌کنند!/عکس

254 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران کار تو را فراموش نمی‌کنند!/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..