تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشین تیلور سویفت و مدل غیر قابل انتظاری که هواداران متعجب شدند

تاریخ بروزرسانی : 2022-06-27

گردآوری :

اشتراک گذاری :

ثروت خالص تیلور سویفت ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده و یکی از پردرآمدترین موزیسین های صنعت موسیقی دنیا محسوب می شود و همچنین کلکسیون قابل توجهی از اتومبیل های بسیار لاکچری و گرانقیمت دارد و حالا او اقدام به خرید اتومبیل جدید دیگری کرده است که تفاوت زیادی با مدل های قبل دارد. در زیر جزئیاتی از جدیدترین ماشین تیلور سویفت را می خوانید.

ماشین تیلور سویفت

بر طبق گزارش های جدید او به تازگی به جای خرید ماشینی بسیار گرانقیمت، یک اتومبیل نسبتا ارزان و رایج تر در بین مردم از برند نیسان به قیمت ۲۵۰۰۰ پوند خریداری کرده است که به راستی تفاوت زیادی با اتومبیل های لاکچری او دارد.

گفته می شود این خواننده ۳۲ ساله برای اینکه بتواند به صورت ناشناس در سطح شهر لندن رفت آمد کرده و توجه کسی را به خود جلب نکند، تصمیم به خرید یک ماشین ارزان و رایج گرفته است.

ماشین تیلور سویفتنمونه ای از جدیدترین مدل ماشین تیلور از شرکت نیسان

وی در حال حاضر زندگی خود را بین اقامت در امریکا و انگلستان تقسیم کرده است و خانه مشترکی با نامزد بریتانیایی اش جو آلوین در پرایم رز هیل واقع در شمال لندن دارد. از آنجا که سعی می کند تا حد امکان زندگی شخصی خود را به دور از رسانه ها نگه دارد، بنابراین امیدوار است با رفت و آمد با یک ماشین معمولی تر، توجه عموم را به خود جلب نکند.

یکی از منابع نزدیک به این خواننده معروف درباره جدیدترین ماشین تیلور سویفت به مجله The Sun گفت: “تیلور عاشق اتومبیل جدید و کاربردی خود است چرا که می تواند در سطح شهر لندن رفت آمد کند، بدون اینکه شناسایی شود.”

اتومبیل های تیلور سویفتعلاقه تیلور سویفت به اتومبیل های لوکس

“او می تواند هر ماشینی که بخواهد را داشته باشد ولی می داند که با اتومبیل نیسان جدیدش، توجه کسی به او جلب نمی شود.”

تیلور سویفت در گذشته به طور واضح علاقه خود را به انواع اتومبیل ها نشان داده است، از جمله کاور آلبوم او به نام “Red” و همچنین چندین مورد از موزیک ویدیوهای او حاوی یک اتومبیل کلاسیک کابریولت قرمز رنگ است.

تیلور سویفت و نامزدشتیلور سویفت و جو آلوین

مدل ماشین تیلور سویفت که برای ناشناس ماندن خریداری کرد

جت شخصی و اتومبیل های لوکس خواننده مشهور

تصور می شود سویفت خواننده آهنگ “Shake It Off” صرف نظر از داشتن یک هواپیمای شخصی لوکس مدل فالکون ۹۰۰، کلکسیونی از اتومبیل های لوکس همچون آئودی آر ۸ و پورشه ۹۱۱ توربو دارد.

این سوپراستار معروف هالیوود و نامزدش جو آلوین در حال حاضر با تریلر ایر استریم در حال سفر و اردو در باهاماس هستند تا مدتی را دور از شهر بگذرانند. در حقیقت این سفر برای آنها گذراندن تعطیلات بعد چند ماه مشغله محسوب می شود.

جت شخصی خواننده مشهورمدل هواپیمای شخصی تیلور سویفت

ارزان ترین ماشین تیلور سویفت

جو اخیرا مشغول تبلیغات و معرفی سریال جدیدش به نام “مکالمه با دوستان” بود و همچنین برای معرفی آخرین فیلمش به نام “ستاره ها در ظهر” در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد.

از سوی دیگر انتظار می رود تیلور سویفت نیز به زودی آلبوم های دوباره ضبط شده خود به نام “۱۹۸۹” (ورژن تیلور) و همچنین آلبوم “قرمز” (ورژن تیلور) را روانه بازار کند.

جو آلوینجو آلوین در جشنواره کن ۲۰۲۲

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشین تیلور سویفت و مدل غیر قابل انتظاری که هواداران متعجب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..