تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یحیی گل محمدی وسوسه شد ؛ خرید جدید در راه پرسپولیس

یحیی گل محمدی وسوسه شد ؛ خرید جدید در راه پرسپولیس

با وجود انجام ۷ خرید تابستانی و تقویت نقاط ضعف پرسپولیس در خط دروازه، خط دفاعی و رفع مشکل بازی‌سازی با جذب ۲ ستاره بازی‌ساز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، هنوز فعالیت سرخ‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی تمام نشده و مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند بتوانند پایان خوبی را در بازار تابستانه با جذب نفرات مدنظر کادرفنی تجربه کنند.

یحیی گل‌محمدی ۲ خواسته مهم از مدیران باشگاه داشته، یکی تقویت خط حمله با حضور مهاجم خارجی و دیگری جذب هافبک خارجی برای حضور در کمربند میانی سرخ‌پوشان و رقابت با میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا.

چرا یحیی برای خرید هافبک خارجی وسوسه شد؟
گل‌محمدی در لیست خرید خود در بازار تابستانه نام احمد نوراللهی و محمد خدابنده‌لو را قرار داده بود، اما نوراللهی نتوانست از باشگاه شباب‌الاهلی مجوز خروج بگیرد و خدابنده‌لو هم از سوی مدیران گل‌گهر هایجک شد و به این باشگاه سیرجانی رفت تا اینکه مدیران پرسپولیس ناکام در جذب ۲ گزینه اصلی کادرفنی سرخ‌پوشان برای تقویت خط هافبک تیم‌شان باشند. مدیران پرسپولیس در شرایطی نتوانستند شرایط را برای حضور نوراللهی و یا خدابنده‌لو فراهم کنند که در لیست فصل آینده پرسپولیس نام تنها ۲ هافبک دفاعی دیده می‌شود و رقابت اصلی میان میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا است.

اسدی تمدید نمی‌کند
سرمربی پرسپولیس از عملکرد فنی اسدی رضایت نداشته و او را در فهرست تمدیدی‌ها نگذاشته است تا در پست هافبک دفاعی سرخ‌پوشان در بازار تابستانه ۲ خروجی داشته باشند؛ رضا اسدی که هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و محمد شریفی که شب گذشته رسماً به نساجی مازندران پیوست. گل‌محمدی با خروج نام این ۲ بازیکن از فهرست تیمش، حالا نیاز مبرمی به جذب هافبک دفاعی دارد، چرا که در صورت وجود مصدومیت یا محرومیت برای سرلک یا کامیابی‌نیا، گزینه ذخیره‌ای برای آن‌ها در دسترس کادرفنی نیست و به همین علت سرمربی پرسپولیس خواستار جذب هافبک خارجی شده است. یحیی گل‌محمدی اسامی نفرات مدنظر خود را به ترتیب اولویت به مدیران باشگاه ارائه کرده و امیدوار است که مدیران پرسپولیس بتوانند با گزینه مورد نظر او برای تقویت خط هافبک سرخ‌پوشان به توافق نهایی برسند.

هنانوف یا تمیروف؛ کدامیک رفتنی می‌شوند؟
سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب دو مهاجم خارجی جدید است. محدودیت جذب ۳ بازیکن خارجی در کنار یک بازیکن آسیایی باعث شده تا حالا کادرفنی سرخ‌پوشان با چالش انتخاب بازیکنان خارجی تیمش برای فصل آینده مواجه شود. منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و شرزود تمیروف ۳ خارجی پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم بودند که در میان آن‌ها صفروف به درهای خروجی باشگاه پرسپولیس نزدیک شده است. یحیی گل‌محمدی اگر بخواهد به صورت همزمان به جذب ۲ مهاجم و یک هافبک دفاعی خارجی اقدام نماید، راهی جز خروج نام هنانوف یا تمیروف ندارد که احتمال جدایی تمیروف بیشتر به نظر می‌آید تا جا برای حضور ۳ بازیکن خارجی که قرار است در بازار تابستانی جذب پرسپولیس شوند، در فهرست سرخ‌پوشان باز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یحیی گل محمدی وسوسه شد ؛ خرید جدید در راه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..