تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت تولید ۶۰ واحد صنعتی خراسان رضوی افزایش یافت

در فصل بهار امسال ۹۸ پروانه بهره برداری صنعتی با ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای یک هزار و ۹۰۰ نفر در خراسان رضوی صادر شد.

امیررضا رجبی امروز در نشست خبری به مناسبت دهه تولید در محل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در سه ماه نخست امسال ۹۸ پروانه بهره برداری صنعتی با ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای یک هزار و ۹۰۰ نفر در خراسان رضوی صادر شد.

رجبی اظهار داشت: اولویت دولت سیزدهم در حوزه صمت حمایت کامل از تولید داخل، توسعه معادن، راه اندازی و احیای واحدهای راکد، توسعه مراودات تجاری با کشورهای همسایه است که این اهداف خود را در قالب آمار سال ۱۴۰۰ و در سه ماه امسال نشان می دهد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های سازمان صمت استان حفظ و نگهداشت همه واحدهای صنعتی است که پروانه بهره برداری برای آنها صادر شده است، در این راستا تقریبا با تلاش و برنامه ریزی انجام گرفته موفق شدیم پارسال ۱۲ واحد صنعتی راکد استان را به چرخه تولید بازگردانیم.

رجبی گفت: هم اکنون ۳۷۳ واحد صنعتی راکد در استان وجود دارد که همه آنها دسته بندی شده اند و واحدهایی که دیگر امکان احیای آنها نیست به درخواست صاحب واحد پروانه اش ابطال شد و تغییر فرآیند تولید داده و پروانه جدید برای آن صادر شده است.

پنج هزار و ۳۴۹ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۸۴ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹۴ هزار و ۴۹۴ نفر در خراسان رضوی پروانه بهره برداری دارند که سهم آنها از تعداد واحدهای دارای پروانه بهره برداری کل کشور 8 درصد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت تولید ۶۰ واحد صنعتی خراسان رضوی افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..