تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور امنیت ملی کاخ سفید: یک توافق روی میز است؛ بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور امنیت ملی کاخ سفید که رئیس جمهوری آمریکا را در سفر به اروپا برای شرکت در نشست سران گروه هفت و نیز ناتو همراهی می‌کند درباره مذاکرات احیای برجام گفت: یک توافق روی میز است؛ بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه

جیک سالیوان،  روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در ارتباط با ایران، مدت زمانی طولانی است که دیدگاه ایالات متحده صریح بوده و آن این است که از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای اطمینان حاصل شود و فکر می‌کنیم یک توافق دیپلماتیک بهترین راه آن است. فکر می‌کنیم بازگشت متقابل به برجام، در راستای منافع ایالات متحده و شرکایمان است.

وی افزود: یک توافق بر روی میز، پیش روی ایران است و بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور امنیت ملی کاخ سفید: یک توافق روی میز است؛ بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..