تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای عجیب پای نامه اعتراضی فدراسیون‌ها به رییس مجلس!

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که همزمان عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی است از معترضان بودجه توزیعی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون‌های ورزشی است؛ حال آنکه بیشترین رقم این بودجه به فدراسیون کشتی اختصاص یافته و سهم فدراسیون بدنسازی از این بودجه صفر است!

مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه ۱۴۰۱ مبلغی معادل ۳۱۵ میلیارد تومان بودجه ویژه و اختصاصی را برای ۲۸ فدراسیون ورزشی شامل تکواندو، تیروکمان، جانبازان و معلولان، جودو، دوومیدانی، قایقرانی، کاراته، کشتی، ورزش‌های دانش آموزی، هاکی، هندبال، ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، ورزش همگانی، ورزش‌های رزمی، وزنه برداری، ووشو، تنیس خاکی، ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، ژیمناستیک، فوتبال، نابینایان و کم بینایان، هنرهای رزمی و کونگ فو، والیبال، بسکتبال، شنا، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و سوارکاری در نظر گرفت.

با توجه به توزیع نامتوازن ۳۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته به برخی فدراسیون‌ها، روسای برخی فدراسیون‌ها نسبت به این مسئله اعتراض کرده و نامه اعتراضی خود را به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌اند.

در متن این نامه به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: احتراما در راستای تصمیم مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تخصیص بودجه مستقیم به فدراسیون‌های قهرمانی و همگانی ملاحظاتی چند به استحضار می‌رسد. بدیهی است اقدام مجلس شورای اسلامی خصوصا کمیسیون فرهنگی و تلفیق با انگیزه و هدف تقویت فدراسیون‌های ورزشی طراحی شده و از این جهت شایسته تقدیر اما این سیاست با اشکالاتی اساسی مواجه است.

254 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای عجیب پای نامه اعتراضی فدراسیون‌ها به رییس مجلس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..