تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طول عمر باورنکردنی باتری M2 MacBook Pro؛ مک‌بوک اپل بیش از ۱۶ ساعت روشن می‌ماند

استفاده از تراشه‌های سفارشی در سری مک بدین‌معنا بود که دیگر کاربران نباید نگران عمر باتری کوتاه‌مدت دستگاه خود باشند و M2 MacBook Pro این مسئله را ثابت می‌کند. عمر باتری این لپ‌تاپ را یکی از افراد کنجکاو دنیای فناوری بررسی کرده است و محصول مذکور توانسته است بیش از ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

به‌گزارش wccftech، مونیکا شین، یکی از نویسندگان خبرگزاری ورج، فردی است که برای بررسی باتری M2 MacBook Pro مصمم بود. وی برای انجام این کار از نرم‌افزارهایی کمک گرفت که عموماً از آن‌ها استفاده می‌کند؛ ازجمله اسپاتیفای، چندین تب مرورگر، گوگل داک و... .

مونیکا آزمایش را در ساعت ۸ شب آغاز کرد و گفت در چنین شرایطی Gigabyte Aero 16 با باتری عظیم ۹۹ وات‌ساعت خود تقریباً تا ساعت ۱۰:۳۰ شب خاموش می‌شود. توجه کنید که Aero 16 از باتری‌ بزرگ‌تری از M2 MacBook Pro برخوردار است. وی در بخشی از گزارش خود نوشت:

تقریباً به زمان خاموش‌شدن Gigabyte Aero 16 نزدیک شده‌ایم؛ اما باتری مک‌بوک هنوز با قدرت ادامه می‌‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

درنهایت، پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه، M2 MacBook Pro هنگام پخش موزیک ویدئو خاموش شد. درست است که این تنها آزمایشی اولیه بود؛ اما اعداد به‌دست‌آمده خارق‌العاده هستند. مونیکا درنهایت درباره‌ی آزمایشش می‌نویسد:

نتیجه‌ی نهایی با چیزی که فکر می‌کردم، بسیار متفاوت بود و باتری مک‌بوک بیشتر دوام آورد و پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه، بالاخره خاموش شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طول عمر باورنکردنی باتری M2 MacBook Pro؛ مک‌بوک اپل بیش از ۱۶ ساعت روشن می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..