تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات «طائب» در خنثی‌سازی فتنه‌ها تا سال‌ها ماندگار است

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی از خدمات حجت الاسلام حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: آثار و برکات مدیریت عالمانه و نگاه راهبردی در کنار ویژگی‌های شاخص شخصیتی حضرتعالی در سازمان اطلاعات سپاه در عرصه اقتدار، امنیت، خنثی‌سازی فتنه‌ها و پشتیبانی اطلاعاتی از مأموریت‌های پدافند غیرعامل در کشور سرمنشا خدماتی است که برای سال‌ها، ماندگار و متبلور خواهند ماند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرانقدر؛ حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسین طائب

با سلام و تحیات وافره

اکنون که دوره مسئولیت حضرتعالی در ریاست سازمان اطلاعات سپاه به پایان رسیده است، بدینوسیله مراتب قدرشناسی و سپاسگزاری خود را از تلاش‌ها و مجاهدات‌های خالصانه، فداکارانه و شبانه‌روزی شما که منتج به اقداماتی ارزنده‌، تأثیرگذار و سرنوشت ساز شده است، اعلام می‌کنم.

آثار و برکات مدیریت عالمانه و نگاه راهبردی در کنار ویژگی‌های شاخص شخصیتی حضرتعالی در سازمان اطلاعات سپاه در عرصه اقتدار، امنیت، خنثی‌سازی فتنه‌ها و پشتیبانی اطلاعاتی از مأموریت‌های پدافند غیرعامل در کشور سرمنشا خدماتی است که برای سال‌ها، ماندگار و متبلور خواهند ماند.

مجاهدت و فداکاری‌های حضرتعالی در همه عرصه‌‎های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چه در معاونت فرهنگی سپاه و سازمان بسیج مستضعفین و چه در سازمان اطلاعات سپاه، الگویی برای نسل جوان و انقلابی کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی کشور خواهد بود.

سلامتی و توفیقات روز افزون آن برادر ارجمندم را در سایه الطاف و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال خواستارم.

غلامرضا جلالی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات «طائب» در خنثی‌سازی فتنه‌ها تا سال‌ها ماندگار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..