تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده الفتح: گروه‌های مقاومت پاسخ کوبنده‌ای به ترکیه می‌دهند

به گزارش بولتن نیوز، علی الفتلاوی عضو ائتلاف پارلمانی الفتح عراق به نظامیان ترکیه و مزدوران وابسته به این کشور هشدار داد که مقاومت عراق به حملات آنان پاسخ خواهد داد.

الفتلاوی به پایگاه خبری المعلومه گفت که کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) و گروههای مقاومت، در آینده نزدیک، پاسخ کوبنده‌ای به ترکیه خواهند داد.

وی با بیان اینکه دولت عراق در برابر حملات ترکیه به این کشور، همیشه دست بسته است، تصریح کرد، محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق عمدا روز پنجشنبه گذشته، مسئله تجاوزات ترکیه به خاک عراق را بررسی نکرد.

این عضو الفتح بر این باور است که الحلبوسی در نشستهای خارجی، به دنبال منافع شخصی است؛ به ویژه در جریان دیدار اخیر با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه.

الفتلاوی شامگاه روز یکشنبه هم ضمن انتقاد از نقش منفی مزدوران وابسته به ترکیه علیه گروههای مقاومت، گفت که مزدوران ترکیه قصد دارند از طریق اتهامات تکراری، کاری کنند که گروههای مقاومت از ملت عراق جدا شوند.

وی با بیان اینکه گروههای مقاومت، خونهای پاکی برای عراق دادند، تصریح کرد، مزدوران ترکیه به گروههای مقاومت اتهام می‌زنند که میادین نفتی استان سلیمانیه را بمباران کرده‌اند، تا از این طریق، وضعیت را بر هم بزنند.

این مسئول الفتح با تأکید بر اینکه گروههای مقاومت نمی‌خواهند باعث قطعی روابط منطقه کردستان و دولت مرکزی عراق شوند، خاطر نشان کرد، روشن شده است که آمریکا، داعش و ترکیه، دشمنان ملت عراق هستند.

این در حالی است که منابع خبری عراق شنبه هفته جاری از حمله راکتی به میدان گازی «کورمور» در سلیمانیه خبر دادند که یک شرکت وابسته به امارات عربی متحده در آن مشغول فعالیت است.

این حمله راکتی، به تأسیسات شرکت اماراتی «دانة غاز» (Dana Gas) در چمچمال انجام شده و برای سومین بار صورت گرفت. «جعفر الحسینی» سخنگوی کتائب حزب الله (گردانهای حزب الله) عراق خبر داد که گروههای وابسته به سرویس اطلاعاتی ترکیه عامل این حملات هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده الفتح: گروه‌های مقاومت پاسخ کوبنده‌ای به ترکیه می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..