تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم +عکس -آکا

,[categoriy] خارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم عکس

خارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم +عکس -آکاخارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم +عکس -آکا

آکاایران: خارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم +عکس

آکاایران: خارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم +عکس

به گزارش آکا ایران والدین  نوزاد 11 ماهه ای که حال وخیمی داشت پس از رساندن کودکشان به بیمارستان با شنیدن علت بدحالی فرزند شیرخواره شان شوکه شدند! پس از اسکن گرفتن از نوزاد 11 ماهه مشخص شد یک سوزن 4 سانتی درون کبد نوزاد شیرخواره آنها فرورفته است ! تیم پزشکی اتاق عمل بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر قشم پس از یک عمل جراحی 2 ساعته، جان نوزاد قشمی را از مرگ حتمی نجات دادند. سوزن 4 سانتی را از کبد و شکم کودکی 11 ماهه خارج کردند.

,[categoriy] خارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم عکس

به گزارش آکاایران: این نوزاد زمانی که بر روی فرش خانه در حال بازی کردن بوده است، یک سوزن 4 سانتی را بلعیده است.بعد از معاینه های پزشکی و آزمایشات مختلف، سوزن از بدن این نوزاد خارج شد.

مطالب مرتبط:

ثبت رکوردی تازه توسط مردی با 4 هزار سوزن در بدنش (عکس)

رکورد جهانی و دیدنی فرو کردن سوزن در بدن این زن (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن سوزن از کبد نوزاد در قشم +عکس -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..