تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه آلمان برای استخدام کارگران خارجی در فرودگاهها

آلمان قصد دارد از کارگران خارجی برای رفع کمبود کارکنان فرودگاههای این کشور استفاده کند. 

به گزارش خبرگزاری آناتولی، هوبرتوس هایل، وزیر کار آلمان در گفتگو با روزنامه «بیلد ام زونتاگ» این کشور اعلام کرد که قصد دارند برای رفع کمبود پرسنل در فرودگاههای کشور، کارگران خارجی استخدام کنند.

هایل با بیان اینکه خواهان جلوگیری از استثمار و پایین آمدن دستمزد کارگران هستند، تاکید کرد: کارفرمایان باید دستمزد تعیین شده را پرداخت و طبق قرارداد مسکن مناسب برای آنان تهیه کنند.

نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان نیز اظهار داشت که آنها می‌خواهند به کارگران خارجی امکان کمک در حمل و نقل چمدان‌ها داده و امنیت کاری آنان را نیز به طور کامل تضمین کنند.

در خبری که این روزنامه بر اساس اعلام مقامات دولتی منتشر کرده، از کمبود 2 هزار تا 3 هزار نیرو در فرودگاهها خبر داده و اعلام شده که هدف دولت این است که نیروهای واجد شرایط را از ترکیه وارد کنند.

در آلمان به ویژه در ایالت نوردراین وستفالن با شروع تعطیلات تابستانی به دلیل کمبود پرسنل در بسیاری از فرودگاه‌ها صف‌های طولانی تشکیل شد و در نتیجه آن بسیاری از پروازها لغو و یا مسافران به دلیل تاخیر در بسیاری از پروازها دیر به مقصد رسیدند.

کمبود پرسنل در فرودگاه‌های آلمان به ویژه در بخش چمدان و کنترل‌های امنیتی پیشتر نیز وجود داشته و شرکت‌های خصوصی مسئول نیز تعداد کارمندان خود را در طول دوره کرونا کاهش دادند.

انجمن اقتصاد حمل‌ونقل هوایی آلمان (BDL) پیشنهادی را به وزارت کار فدرال ارائه کرد که هدف آن رفع موانع قانونی برای استخدام پرسنل برای کار در فرودگاه‌ها از خارج از کشور بود و استخدام کارگران خارج از کشور را به عنوان راهی برای کاهش این مشکل عنوان کرده است.

ببینید| از ثبت شگفت‌انگیز رعد و برق تا پیدایش آبشارها و دره‌هایی که آب می‌سازد logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه آلمان برای استخدام کارگران خارجی در فرودگاهها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..