تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت بازرس قلابی دادگستری در شیراز / او از مردم اخاذی می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ‌ "حمیدرضا صالحی فرد" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان زرین‌دشت حین گشت‌زنی و برقراری نظم و امنیت به فردی که خود را بازرس دادگستری معرفی می‌کرد مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی تخصصی مشخص شد وی با جعل عنوان بازرس دادگستری، برادر یکی از فرماندهان سپاه پاسداران، فرزند قضات و ... قصد نفوذ در پرونده‌های قضائی با هدف کلاهبرداری از شهروندان داشته است.

معرفی متهم به مرجع قضائی

فرمانده انتظامی شهرستان "زرین‌دشت" با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده ، آراسته و با قدرت کلام فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند لذا در صورت برخورد با این گونه افراد سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت بازرس قلابی دادگستری در شیراز / او از مردم اخاذی می کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..