تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق گردنبند پیشکسوت فوتبال: کارگردان تئاترم و مشکل مالی ندارم + ویدیو

مرد جوانی که در پی سرقت گردنبند از فوتبالیست پیشکسوت دستگیر شده می‌گوید کارگردان تئاتر است و مشکل مالی ندارد که بخواهد دست به سرقت بزند.

در پی سرقت گردنبند قیمتی محمدرضا مهدوی، پیشکسوت تیم پرسپولیس که هفته گذشته اتفاق افتاد مرد جوانی بازداشت شد و روز گذشته مورد بازجویی قرار گرفت. او که خود را هنرمند معرفی می‌کند حاضر نشد مسئولیت این سرقت را بپذیرد و گفت خودش هم قربانی دزدانی شده که روز حادثه، موتورش را دزدیده‌اند.

متهم به سرقت گردنبند ۲۰۰ میلیونی: وضع مالی ام خوب است و نیازی به دزدی ندارم

این فرد که مدعی است مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارد و بازیگر و کارگردان تئاترهای موزیکال است گفت: «من از دوران کودکی عاشق بازیگری سینما و تئاتر بودم و به همین‌خاطر در رشته کارگردانی تئاتر و سینما مدرک کارشناسی ارشد گرفتم. الان ۱۵ سال است بازیگری و کارگردانی می‌کنم و در کارگردانی تئاتر موزیکال حرفه‌ای هستم و برای خودم آبرو کسب کرده‌ام. من نیازی به سرقت ندارم، چون وضع مالی‌ام خوب است و ماهانه بیش از ۱۵‌ میلیون تومان درآمد دارم.»

سارق گردنبند پیشکسوت پرسپولیس: کارگردان تئاترم و نیازی به دزدی ندارم + ویدیو

او ادامه داد: «روز حادثه موتورم را مقابل خانه‌ام پارک کرده بودم و حدود ساعت ۳ بعدازظهر وقتی از خانه خارج شدم، فهمیدم که آن را دزدیده‌اند. به محض اینکه متوجه دزدیدن موتورم شدم، راهی اداره پلیس شدم و گزارش سرقت را اعلام کردم و ماجرای سرقت گردنبند پیشکسوت فوتبال را هم همان شب در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواندم اما فکر نمی‌کردم که موتور من در صحنه این سرقت جا مانده باشد.»

این متهم به سرقت گفت: «من اهل فوتبال نیستم و شاکی را هم تا الان ندیده‌ام و نمی‌شناسم و مطمئن هستم مأموران پلیس مرا اشتباهی دستگیر کرده‌اند و بی‌گناه هستم.»

سارق گردنبند پیشکسوت پرسپولیس: کارگردان تئاترم و نیازی به دزدی ندارم + ویدیو

همیشه پای یک شاهد در میان است

اما این همه ماجرا نیست. پلیس پس از بررسی دوربین های مداربسته محل حادثه متوجه شد که سارق در یکی از خیابان‌های اطراف سوار یک تاکسی شده است. راننده تاکسی که شاهد عینی ماجرا بود گفت: «روز حادثه در حال جابه‌جا کردن مسافر بودم که دیدم پسر جوانی در حال دویدن است و فرد دیگری هم در تعقیب اوست. پسر جوان وقتی به من رسید با التماس و خواهش از من خواست جانش را نجات دهم. او گفت که با همسرش اختلاف دارد و الان برادر‌زنش در تعقیب اوست و می‌خواهد او را بکشد. وقتی استرس و نگرانی پسر جوان را دیدم، دلم برایش سوخت و سوار خودرو کردم و به راه افتادم. من واقعا به حرف‌های او اعتماد کردم و خوشحال بودم که از درگیری خانوادگی جلوگیری کرده‌ام، اما چند ساعت بعد از حادثه متوجه شدم در همان خیابان سارقی گردنبند فوتبالیست پیشکسوتی را سرقت و با جا گذاشتن موتورسیکلتش فرار کرده‌است و تازه متوجه شدم من سارق گردنبند را از محل فراری داده‌ام.»

سارق گردنبند پیشکسوت پرسپولیس: کارگردان تئاترم و نیازی به دزدی ندارم + ویدیو

ماجرای سرقت گردنبند طلای پیشکسوت فوتبال

حوالی ساعت ۱۴ روز ۳۰ خرداد محمدرضا مهدوی، فوتبالیست پیشکسوت خودروی خود را در خیابان دادمان حوالی شهرک غرب پارک کرده و از آن پیاده شده بود که ناگهان موتورسواری از کنار او عبور کرد و در یک چشم‌برهم‌زدن گردنبندش را که به گفته او ارزش تقریبی اش ۲۰۰ میلیون تومان بوده است قاپید. مهدوی تلاش کرد مانع فرار سارق شود و به جدال با او پرداخت. او پیراهن سارق را گرفت و کلاه‌ کاسکت را از سرش بیرون کشید. همین اتفاق باعث شد تا موتور واژگون شود و با این حال سارق که به‌شدت ترسیده و مضطرب بود، پیاده به فرار خود ادامه داد. پیشکسوت فوتبال همچنان به‌ دنبال سارق دوید اما در نهایت سارق موفق به فرار شد و این در حالی بود که موتورسیکلت او در محل جا مانده بود و همین موتورسیکلت سرنخی شد برای بازداشت صاحب آن.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق گردنبند پیشکسوت فوتبال: کارگردان تئاترم و مشکل مالی ندارم + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..