تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجازات ۵ برابری در انتظار واحد‌های صنفی متخلف قم

۱۶:۳۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۲۱۴۱

۱۶:۳۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۲۱۴۱

دانلود PDF

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم خبر داد

دانلود PDF

مهدی ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم در حاشیه نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد از افزایش مجازات واحد‌های صنفی متخلف خبر داد و گفت: به واحد‌های متخلف هشدار می‌دهیم که در صورت اصرار به تخلف منتظر برخورد‌های شدید باشند چرا که بر اساس مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوای مجازات واحد‌های متخلف ۵ برابر افزایش یافته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده از سوی دستگاه‌های مختلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که به ۹۵ درصد این پرونده‌ها رسیدگی و حکم صادر شده است.

او می گوید: تعداد پرونده‌ها نسبت به زمان مشابه پارسال افزایش صددرصدی داشته است که این پرونده‌ها در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و عرض و بهداشت و دارو درمان تشکیل شده و مجازات ۸۰ میلیارد تومان جزای نقدی تعیین شده است.

ریاضی گفت: با توجه به اختیارات حاصل از مصوبه سران قوا از ابتدای اجرای این طرح ۹۰ واحد صنفی و فروشگاه زنجیره‌ای و نانوایی  پلمب شده که از این تعداد ۳۵ مورد نانوایی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجازات ۵ برابری در انتظار واحد‌های صنفی متخلف قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..