تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک و مساعدت به زیردستان؛ وسیله‌ای برای رفع بحران‌های اقتصادی

۱۷:۰۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۱۹۵۷

۱۷:۰۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۱۹۵۷

دانلود PDF

نکته‌ها از گفته‌ها؛

دانلود PDF

در کتاب سید اسدالله که درخصوص سرگذشت و خاطراتی از شهید آیت الله اسدالله مدنی است، نقل شده: «رنج‌های مردم کوخ‌نشین و پابرهنه‌ها آزارش می‌داد. شبی جمعی از پزشکان مهمان آقا بودند. ایشان فرمودند: «مردم خیلی مشکل دارند. باید به داد مردم رسید». دکتر معزّ پرسید: چه کاری از دست ما بر می‌آید؟ ایشان طرحی را ارائه کردند. فرمودند: «اول از همه باید یک صندوق قرض‌الحسنه تشکیل دهیم.  شما از بهره‌ی بانک‌ها صرف‌نظر کنید. پول‌هایتان را در این صندوق بگذارید تا به مردم نیازمند برای رفع احتیاجات، فقر و بیماری و ازدواج وام داده شود.»

یک سال بعد، شهید مدنی در اطلاعیه‌ای که منتشر کردند، آورده بودند: «مبلغ نود هزار و نهصد تومان از کمک‌های مردمی که با قبض‌های ده ریالی جمع شده به ۶۲ خانواده وام داده شده است و آن‌ها به کسب‌و‌کار مشغول شده‌اند و آبرویشان محفوظ مانده است».

عده‌ای از تجّار و سرشناسان همدان هم دعوت شدند و از آن‌ها ۵۰۰ هزار تومان جمع‌آوری شد و قرار شد عده‌ای هم ماهیانه پرداخت کنند.

ایشان در همان اطلاعیه فرموده بود: مسلماً بدانید دعای کلیه‌ی افراد خانواده‌های نیازمندان سبب برکت در کسب‌وکار شما شده و این عمل خیر، اندوخته‌ی بسیار خوبی برای آخرت شما خواهد بود و نتایج مادی آن را به‌زودی مشاهده خواهید کرد. زیرا بهترین وسیله‌ی رفع بحران‌های اقتصادی، کمک و مساعدت به زیردستان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک و مساعدت به زیردستان؛ وسیله‌ای برای رفع بحران‌های اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..