تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف باغ وحش خانگی عجیب در اصفهان؛ از پرندگان کمیاب تا شیر ماده آفریقایی!

در این باغ وحش خانگی یک قلاده شیر ماده و ۶۴ قطعه پرنده کشف شدند.

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اصفهان با همکاری مأمورین نیروی انتظامی این استان بعد از اطلاع از نگهداری غیرمجاز حیوانات در یک باغ وحش شخصی در خمینی‌شهر, پس از شناسایی و بازرسی این محل, یک فرد شیر ماده و ۶۴ گونه از انواع پرندگان کمیاب که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف و ضبط کردند.

در همین رابطه یک نفر شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم قانونی, تحویل مراجع قضایی شد. حیوانات کشف شده نیز با تنظیم صورت جلسه، جهت تعیین تکلیف و رسیدگی کارشناسی، تحویل یگان حفاظت محیط زیست استان شدند.

هفته گذشته نیز ۲ توله سیاهگوش از یک فرد در این استان کشف شده بود که آن دو نیز تحویل اداره کل محیط زیست استان اصفهان شده بودند.

بیشتر بخوانید: کشف یک توله شیر در باغی در حاشیه شهر اصفهان

۲۳۳۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف باغ وحش خانگی عجیب در اصفهان؛ از پرندگان کمیاب تا شیر ماده آفریقایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..