تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف این استقلالی : بله پرسپولیس به من پیشنهاد داد

اعتراف این استقلالی : بله پرسپولیس به من پیشنهاد داد

میلاد زکی‌پور یکی از چهره‌های پرسروصدا در فصل نقل‌وانتقالات بود. در هفته‌های گذشته خبرهای مختلفی درخصوص حضور این بازیکن در پرسپولیس مطرح شد و حتی رسانه‌ها از عقد قرارداد این بازیکن با نایب‌قهرمان فصل گذشته خبر دادند ولی این اتفاق در نهایت عملی نشد تا زکی‌پور روز جمعه با عقد قرارداد رسمی به باشگاه سپاهان بپیوندد. او حالا در این تیم دنبال هدف‌های بزرگ‌تری است و می‌خواهد به تیم ملی هم دعوت شود. زکی‌پور در گفت‌وگو با همشهری ورزشی به سؤالات پاسخ می‌دهد.

چرا سپاهان را برای ادامه فوتبالت انتخاب کردی؟

سپاهان یک تیم ریشه‌دار و بزرگ در فوتبال ایران است که افتخارات زیادی را هم در لیگ برتر به‌دست آورده است. مطمئنا وقتی یک بازیکن به چنین تیمی می‌آید بستر لازم برای پیشرفت فراهم می‌شود و حتی آن بازیکن شانس خوبی برای رسیدن به تیم ملی دارد. من در گل‌گهر جزو بازیکنان تأثیرگذار لیگ بودم ولی به تیم ملی دعوت نشدم. دوست داشتم به تیمی بروم که بیشتر دیده شوم و در نهایت هم سپاهان را انتخاب کردم. البته روزهای خوبی در گل‌گهر داشتم و باید از مسئولان باشگاه و کادر فنی به‌خصوص امیر قلعه‌نویی تشکر کنم.

فکر می‌کنی غیراز سعید صادقی، چرا بازیکنی از گل‌گهر به تیم ملی دعوت نشد؟

این را من نباید جواب بدهم. در تیم ما اکثر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و اگر ۷امتیاز از گل‌گهر کم نمی‌شد شک نکنید مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه بودیم. فکر می‌کنم عملکرد ما در گل‌گهر چندان دیده نشد.

تو روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشتی و چند هفته بحث حضورت در پرسپولیس مطرح بود. در این مورد توضیح شفافی می‌دهی؟

من حالا بازیکن سپاهان هستم و فکر می‌کنم درست نباشد در مورد گذشته صحبت کنم. خیلی مسائل عنوان شد و خیلی حرف‌ها هم از قول من زده شد ولی واقعیت این است که من یک‌بار هم مصاحبه نکرده بودم. فکر کنم در طول ۲ سال گذشته فقط ۲ بار مصاحبه کرده باشم.

از پرسپولیس پیشنهاد داشتی؟

بله، داشتم.

این درست است که به‌دلیل هجمه هواداران پرسپولیس و جوی که درست شددر نهایت به این تیم نرفتی؟

نرفتن من به پرسپولیس ربطی به هواداران این تیم نداشت. دوست ندارم بیشتر از این صحبت کنم. من از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی در نهایت تصمیم گرفتم سپاهان را انتخاب کنم، همین.

با وجود امید نورافکن، معادلات در سمت چپ خط دفاعی سپاهان پیچیده شده است. بالاخره قرار است کدام‌تان در این پست بازی کنید؟

من چند سال با نورافکن همبازی بودم و از پایه‌ها هم با هم بودیم. امید بازیکنی است که می‌تواند در چند پست بازی کند، هر جا و در هر پستی که مربیان گیر کنند امید می‌تواند بازی کند! در مجموع باید بگویم که کادر فنی در این مورد تصمیم می‌گیرد و مشکلی هم وجود ندارد.

اگر قرار باشد نورافکن در پست دفاع چپ بازی کند، شرایط برای تو سخت نمی‌شود؟

من گفتم که سرمربی تصمیم‌گیرنده است و من هم ترسی از رقابت کردن ندارم.

در مورد حضور ژوزه مورایس در سپاهان چه صحبتی داری؟

من قبل از اینکه با سپاهان قرارداد امضا کنم در جریان انتخاب سرمربی این تیم قرار داشتم و در واقع می‌دانستم که قرار است مورایس هدایت تیم را بر عهده بگیرد. یکی از دلایلی که سپاهان را انتخاب کردم حضور او در این تیم بود. مورایس سابقه روشنی در مربیگری دارد و در آسیا هم کار کرده است. قطعا سپاهان می‌تواند روزهای خوبی را با این مربی تجربه کند. فکر می‌کنم حضور در سپاهان و کار با مورایس می‌تواند مرا به تیم ملی برساند.

در مورد جدایی تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار سپاهان چه صحبتی داری؟

همیشه در نقل و انتقالات بازیکنانی جدا می‌شوند و بازیکنانی به تیم می‌آیند و این طبیعی است. اگر هواداران سپاهان به مدیریت باشگاه اطمینان کنند، قطعا تیم خوبی برای فصل بعد آماده خواهد شد. نفراتی که جدا شدند هم بازیکنان خوبی بودند که برایشان آرزوی موفقیت دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف این استقلالی : بله پرسپولیس به من پیشنهاد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..