تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری توافق‌های وزیران کشور ایران و عراق درباره اربعین

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در حاشیه نود و یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) که با حضور وزیر کشور و استانداران در محل وزارت کشور برگزار شد؛ افزود: در نشست امروز تعهدات هر کدام از استان‌ها برای انجام اقدامات عمرانی و زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی، طرح‌ها در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان پیشرفت خوبی داشته است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی اضافه کرد: تلاش ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) بر سهولت سفر برای زائران عزیز است و با توجه به شرایط آب و هوایی پیش رو، از تمام ظرفیت‌ها برای این امر مهم استفاده خواهد شد.
میراحمدی، راهپیمایی اربعین را اقدام بزرگ فرهنگی در کشور دانست و اظهار کرد: نشستی را با ریاست محترم جمهوری خواهیم داشت که نسبت به این امر، اهتمام بالایی دارند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به دیدار اخیر وزرای دو کشور ایران و عراق و توافق‌های انجام شده برای لغو روادید سفر زمینی به عتبات عالیات، برای پیگیری این توافق‌ها به عراق سفر خواهیم کرد تا هماهنگی لازم و موثر برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی (ع) ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری توافق‌های وزیران کشور ایران و عراق درباره اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..