تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل سه کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس

سه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای فارس در مراسم افتتاح کنسرسیوم‌های فنی و حرفه‌ای استان گفت: کنسرسیوم‌های مکانیک خودرو، شیمیایی و پوشاک متشکل از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و کوچک، اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنعتی و فنی و حرفه‌ای است.
جامعی با بیان این که کنسرسیوم‌ها موتور پیشروان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای است، افزود: اطلاعات لازم در مباحث کار آموزی و انجام تحقیقات کاربردی صنایع و فناوری‌های مورد نیاز کارخانجات توسط کنسرسیوم‌ها هدایت و راهبری می‌شود.

تشکیل سه کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس تشکیل سه کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس تشکیل سه کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس تشکیل سه کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس تشکیل سه کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس


مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور هم در این برنامه، راه اندازی کنسرسیوم‌ها را گامی برای حرکت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور به سمت دانشگاه‌های نسل پنجم یا دانشگاه‌های اشتغالزا عنوان کرد و گفت: این کنسرسیوم‌ها به عنوان گروه‌های تصمیم گیر قرار است فرآیند آموزش کارافرینی، فرصت‌های مطالعاتی استادان دانشگاه و فرآیند کارآموزی دانشجویان در محیط کار را استاندارد سازی کنند.
موسوی افزود: در قالب این کنسرسیوم ها، نخبگان مهارتی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به صنعت راه می‌یابند و متقابلا استادکاران مهارتی در صنعت می‌توانند به ارائه دروس کارگاهی و آزمایشگاهی در فنی و حرفه‌ای ورود کنند که سبب ارتقای کیفیت اشتغال و تولید و نیز تامین نیروی مهارتی آماده به کار در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای می‌شود.
وی با بیان اینکه ۳۱ رسته فعالیت اقتصادی با قابلیت تشکیل کنسرسیوم در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور تشکیل شده است ادامه داد: رشته‌های موجود در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای هر استان، صنایع اقتصادی و پیشرانان فناوری و اساتید هیات علمی و مهارت آموزان هر دانشگاه، شاخص‌های مهم تشکیل همه یا بخشی از این کنسرسیوم‌ها در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آن استان است.
مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تشکیل این کنسرسیوم‌ها در ۳ استان مازندران فارس و سمنان آغاز شده است که فارس و مازندران پیشروتر هستند.
در پایان این مراسم دو تفاهم نامه هم بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و یکی از واحد‌های صنعتی شیراز در زمینه آموزش، پژوهش، جذب نیرو و بورسیه کردن دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس به امضا رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل سه کنسرسیوم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..