تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم اندیشی مسئولان و سرمربیان برای برگزاری لیگ بیست و دوم فوتبال

جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان لیگ فوتبال و سرمربیان لیگ برتری چهارشنبه (۸ تیر) برگزار می‌شود.

هم اندیشی مسئولان و سرمربیان برای برگزاری لیگ بیست و دوم فوتبالبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان لیگ فوتبال و سرمربیان لیگ برتری برای برنامه ریزی و برگزاری هرچه بهتر بازی‌های لیگ برتر فصل ۰۲-۱۴۰۱ چهارشنبه ۸ تیر به میزبانی هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت قرار است در این جلسه در خصوص زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر بیست و دوم بحث و تبادل نظر شود تا اسکوچیچ بدون مشکل اردو‌های تیم ملی فوتبال را برگزار کند.

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال پیش از این گفته بود قرار است این بازی‌ها از ۲۰ یا ۲۱ مرداد آغاز شود و برنامه ریزی به گونه‌ای است که تعطیلات نیم فصل لیگ برتر همزمان با برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم اندیشی مسئولان و سرمربیان برای برگزاری لیگ بیست و دوم فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..