تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهداد سلیمی نایب‌رئیس فدراسیون شد، باقری مدیر تیم‌ملی

سجاد انوشیروانی تکلیف سمت های سرپرست دبیری و نایب رییسی و مدیر تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری را مشخص کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سجاد انوشیروانی پس از اینکه به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری منصوب شد، اولین تغییرات را در فدراسیون  رقم زد.

با حکم انوشیروانی، بهداد سلیمی قهرمان سابق جهان و المپیک به سمت نایب رییسی فدراسیون منصوب شد. حسین مقامی نیز سمت سرپرست دبیری فدراسیون را برعهده گرفت.

بهداد سلیمی نایب‌رئیس فدراسیون شد، باقری مدیر تیم‌ملی

مقامی در سال ۹۴ که علی مرادی رییس فدراسیون شد، دبیر فدراسیون بود اما پس از مدتی با مرادی به مشکل برخورد و از سمت خود کنار رفت. مقامی رییس هیات وزنه‌برداری قزوین نیز است. پیش از این محسن بیرانوند دبیر فدراسیون بود.

همچنین کوروش باقری قهرمان اسبق جهان و سرمربی سابق ایران نیز به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب شد.

علی مرادی هفته گذشته به دلیل ابطال انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری از ریاست برکنار شد و وزارت ورزش، سجاد انوشیروانی را به عنوان سرپرست منصوب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهداد سلیمی نایب‌رئیس فدراسیون شد، باقری مدیر تیم‌ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..