تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه گزارش علل سر وزن نرسیدن ۲ کشتی‌گیر نوجوان در قهرمانی آسیا

به گزارش رکنا، در این جلسه که به مدت ۲ ساعت به طول انجامید، مجید ترکان گزارش کامل خود را در مورد عملکرد تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا ارائه داد و در ادامه نیز محسن کاوه به ارائه گزارش خود به رییس فدراسیون کشتی پرداخت.

در ادامه ترکان توضیحات کامل خود را در خصوص دلایل سر وزن نرسیدن ۲ آزادکار کشورمان در رقابت های آسیایی قرقیزستان به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد و این موضوع مورد بررسی کامل قرار گرفت، که در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

در این جلسه همچنین مسائل فنی تیم کشتی آزاد نوجوانان نیز جزء به جزء مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا اردوی این تیم برای حضور در رقابتهای جهانی ایتالیا هرچه سریعتر آغاز شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه گزارش علل سر وزن نرسیدن ۲ کشتی‌گیر نوجوان در قهرمانی آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..