تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت و تبیین ماموریت‌های بسیج درادارات فیروزکوه

باید روح تفکر بسیجی و تعهد عملکردی بسیجی در وجود همه‌ی کارکنان ادارات فیروزکوه تبلور یابد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران ؛ فرماندار فیروزکوه گفت: قطعاً انتظاراتی که حوزه معاونت بسیج از ادارات دارد و اقداماتی که باید انجام می‌شد، باید مورد سنجش و رصد قرار گیرد و کارکرد بسیج به دوام و قوام ادارات ما کمک می‌کند.

تقویت و تبیین ماموریت‌های بسیج درادارات فیروزکوه


ابوالقاسم مهری افزود: باید در این راستا آسیب شناسی انجام و مشکلات و موانع شناسائی و در جهت رفع آن اقدام شود.


وی گفت: اگر مردم جامعه را بسیج سازندگی بدانیم ادارات و دستگاه‌های اجرائی باید پیش قراول باشند، یعنی باید روح تفکر بسیجی و تعهد عملکردی بسیجی در وجود تک تک افراد تبلور یابد.


فرماندار فیروزکوه در اینباره گفت: قاعده بسیجی بودن یعنی در مسیر یک نور تابان افق انقلاب اسلامی حرکت کنیم؛ اگر این نور تابان را برای خود اصل قرار دهیم تحت تسلیم گروه‌های سیاسی و تفکر احزاب قرار نمی‌گیریم؛ هر جا با این تفکر پیش رفتیم با کیفیت بالاتر و تاثیر بیشتر بودیم؛ باید سنجش کرد که چقدر در مسیر پیش رو ایستادگی و تاب آوری داریم و وقتی از روحیه بسیجی فاصله بگیریم خائن خواهیم شد؛ با تغییر صندلی و جایگاه نباید تاثیری در این تفکر و فرهنگ بسیجی ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت و تبیین ماموریت‌های بسیج درادارات فیروزکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..