تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داروفروشان آنلاین غیرمجاز در دام پلیس قم

سردار بهادر اسماعیلی  گفت: پلیس فتای قم همزمان با طرح سراسری شناسایی و کشف دارو‌های غیرمجاز در فضای مجازی بیش از ۷۴۰ صفحه تبلیغ دارو‌های غیرمجاز را شناسایی کرد که ۹۰ درصد صفحات که غیر بومی بودند را برای پیگیری‌های لازم به پلیس فتا استان‌های مربوط معرفی نموده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم می گوید: در این مدت ۷ هزار و ۸۰۰ نوع داروی غیر مجاز به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال با همکاری سازمان غذا و دارو و مراجع قضایی کشف شد.

او  بر لزوم هوشیاری مردم نسبت به تهیه دارو، مکمل‌ها و لوازم آرایشی از مراکز مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی در فضای مجازی مراتب را به شماره ۰۹۶۳۸۰ پلیس فتا ا طلاع دهند.

معاون دادستان هم نسبت به افرادی که با دادن اطلاعات نادرست و اغواگری در فضای مجازی به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند هشدار داد و گفت: براساس قانون منع تبلیغات آسیب رسان در فضای مجازی فعالیت این افراد متوقف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام تحریری گفت: جزای نقدی، حبس و ضبط تمامی اقلام کشف شده غیرمجاز در انتظار متخلفان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داروفروشان آنلاین غیرمجاز در دام پلیس قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..