تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی دسته عزای خادمان حرم بانوی کرامت در سالروز شهادت امام جواد(ع)

۱۴:۱۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۲۰۵۱

۱۴:۱۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

۸۱۷۲۰۵۱

دانلود PDF

دانلود PDF

به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه(س)،دسته عزای خادمان و زائران حرم مطهر بانوی کرامت در سالروز شهادت جواد الائمه(ع) بر اساس روال هر سال از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام با برپایی مجلس ذکر مصیبت آغاز می‌شود و از ساعت ۹ به طرف حرم مطهر بانوی کرامت حرکت خواهد کرد.

دسته عزای خادمان و زائران حرم مطهر بانوی کرامت در طول مسیر در دو ستون از خادمان شمعدان به دست با همراهی روحانیون و زائران در پشت سر آن‌ها به طرف حرم حرکت خواهد کرد و پس از ورود به حرم مطهر مجلس عزاداری با مداحی عباس حیدر زاده، سیدحسین جعفری‌نژاد و سیدعلی حسینی‌تبار در صحن امام رضا علیه السلام مقابل ایوان آیینه برپا خواهد شد.

گفتنی است برپایی دسته عزاداری در سالروز شهادت امام جواد علیه السلام ار سنت‌های دیرینه خدام حرم مطهر بانوی کرامت است که هر ساله با حضور پر شور مردم برپا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی دسته عزای خادمان حرم بانوی کرامت در سالروز شهادت امام جواد(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..