تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوت روزانه ۷ تا ۱۰ نفر به علت نرسیدن به موقع عضو قابل پیوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این راستا انجمن اهدای عضو ایرانیان در سال ۱۳۹۴ توسط تعدادی از متخصصین به نام پیوند اعضا و فرهیختگان فرهنگی و هنری کشور با هدف انسجام و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی اهدای عضو در جامعه، مددکاری خانواده‌های ایثارگر اهداکننده عضو، آموزش تیم‌های اهدای عضو کشور، حمایت از پژوهش‌های مرتبط با اهدای عضو و در نهایت کمک به سیستم درمانی کشور در حمایت از اهدا و پیوند اعضا در ایران تشکیل شد.

بنابراین تلاش در جهت استفاده بهینه از اعضای همه افراد مرگ مغزی مناسب اهدا جهت نجات جان بیماران نیازمند پیوند می باشد. بر این اساس انجمن با هدف ارتقای آمار اهدای عضو در کشور تلاش در نهادینه سازی این فرهنگ نوپا در ایران دارد. همچنین با آموزش تخصصی هماهنگ کنندگان اهدای عضو دانش این افراد را برای شناسایی، مراقبت، رویارویی با خانواده اهداکننده و سایر مراحل فراهم‌آوری اعضا بالا برده و موجب افزایش کمیت و کیفیت اعضای اهدا شده می‌گردد. با حمایت از پژوهش در زمینه اهدای عضو انجمن تلاش دارد که اطلاعات همه تیم های اهدای عضو را به روز نگه داشته و کاری کند که ایران یکی از منابع علمی معتبر دنیا باشد.

همچنین با حمایت از خانواده های اهداکننده عضو و توانبخشی آنان تلاش می کند که قدردانی جامعه از اقدام مسئولانه و ایثارگرانه این خانواده ها را به آنها نشان دهد.

انجمن اهدای عضو ایرانیان در پی روزی است که هیچ فرد مرگ مغزی، اعضای ارزشمند خود را با خود به زیر خاک نبرد و هیچ انسان نیازمند پیوندی در لیست انتظار به دلیل نرسیدن عضو پیوندی جان خود را از دست ندهد.

بیشتر بخوانید: استان گیلان؛ پیشرو در اهدا و پیوند عضو مرگ مغزی

۲۳۳۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوت روزانه ۷ تا ۱۰ نفر به علت نرسیدن به موقع عضو قابل پیوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..