تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت ۱۲ نفر در پی واژگونی پژو پارس در اصفهان

عباس عابدی با اشاره به حادثه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت هفت دقیقه بامداد امروز دوشنبه ۶ تیر ماه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه پژو پارس در اتوبان فرودگاه شهید بهشتی در محدوده دینان واژگون شده است، افزود: در این حادثه ۱۲ نفر تبعه افغان شامل یک خانم ۳۵ ساله، دو آقا ۲۸و۴۰ ساله و ۹ کودک بین یک تا ۱۵ ساله دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام دو واحد امدادی ۱۱۵ برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: مصدومان این حادثه به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت ۱۲ نفر در پی واژگونی پژو پارس در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..