تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع‌گیری حزب‌الله نسبت به احتمال عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و عربستان

آفتاب‌‌نیوز :

 نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: تهدیدات اسرائیل در مقابل حوادث غافلگیرکننده و معادله‌های مقاومت فایده‌ای ندارد و واقعیت قدرت موضع لبنان را که وابسته به قدرت معادله ارتش، ملت و مقاومت است، تغییر نمی‌دهد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، وی گفت: هرگونه ائتلاف سعودی با اسرائیل تهدید مستقیم و خنجری در پشت لبنان، فلسطین، سوریه و تمام امت است.

رسانه‌های عبری زبان اخیرا از تلاش‌های بی‌وقفه و محرمانه رژیم صهیونیستی برای به سرانجام رساندن پرونده عادی سازی روابط با عربستان سعودی پیش از سفر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به منطقه پرده برداشتند.

گمانه‌زنی‌ها درباره عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و دولت رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح شد که سایت عبری زبان واللا پیشتر در گزارشی اعلام کرد که دولت جو بایدن به صورت محرمانه میان اسرائیل، عربستان و مصر برای رسیدن به حل و فصلی میانجیگری می‌کند تا اقدامات مربوط به انتقال جزایر تیران و صنافیر مصر در دریای سرخ به تحت حاکمیت عربستان را تکمیل کند. همچنین این میانجیگری شامل اقداماتی برای عادی سازی روابط میان اسرائیل و عربستان است.

دولت بایدن تاکید دارد که درصدد گسترش توافق‌های موسوم به "ابراهیم" است که برخی از کشورهای عربی را به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ سوق داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع‌گیری حزب‌الله نسبت به احتمال عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..