تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۳۳ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در کیش

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کیش از اجرای ۳۳ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در سال جاری در کیش خبر داد.

اجرای ۳۳ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سرهنگ غلامرضا خادمی با بیان اینکه این طرح‌ها با هدف ارتقا امنیت عمومی، کنترل محور‌های ورودی به جزیره و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر اجرا شده است، افزود: آمار کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نیز ۲۰ درصد رشده داشته و نشان از هوشیاری پلیس نسبت به فعالیت سوداگران مرگ است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کیش افزود: پایش سواحل در دستور کار قرار دارد و پلیس مواد مخدر با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی در عملیات‌هایی مشترک اقدام به کنترل معابر رسمی و غیررسمی ورود و خروج جزیره می‌کند.

سرهنگ علامرضا خادمی  تصریح کرد: نصب دوربین‌های چهره خوان و نصب دستگاه ایکس ری کامیونی از جمله خواسته‌های این پلیس برای افزایش تاثیرگذاری اقدامات پیشگیری برای مبارزه با ورود مواد مخدر به جزیره کیش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۳۳ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..