تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروتئوس: اولین ربات انباردار تمام خودکار آمازون + فیلم

آمازون این هفته اولین ربات تمام خودکار خودش به نام پروتئوس را معرفی کرد که به زودی کار خود را در کنار انسان‌ها آغاز خواهد کرد. این ربات‌ها شبیه جاروبرقی‌های بزرگ هستند اما برای بلند کردن سطل‌های فلزی بزرگ حاوی مرسوله‌ها و جابجا کردن آن‌ها بین بخش‌های مختلف انبار طراحی شده‌اند.

اگرچه ربات‌های مشابهی در تأسیسات صنعتی در سراسر دنیا وجود دارند، اما مزیت اصلی پروتئوس این است که می‌تواند در این انبارها با انسان‌ها همکاری کند. آمازون می‌گوید این ربات‌ها به قدری پیشرفته هستند که نیازی نیست برای حفظ ایمنی همکاران انسانی خود در یک محیط بسته کار کنند.

آمازون در این باره گفته است:

این ربات می‌تواند تعامل ساده و ایمن بین تکنولوژی و انسان را تقویت کند و کاربردهای گسترده‌ای برای کمک به کارکنان ما دارد، از جمله بلند کردن سطل‌های فلزی بزرگ حاوی مرسوله‌ها در سراسر انبار.

این غول خرده‌فروشی آنلاین قصد دارد اولین ربات‌های پروتئوس را در بخش‌های خاصی از انبارهای خود به کار گیرد، اما امیدوار است به زودی آن‌ها را در سراسر شبکه انبارداری خود به کار گیرد. آمازون می‌گوید که این اقدام نیاز انسان‌ها به جابجایی اشیای سنگین در انبارها را کاهش می‌دهد. البته این شرکت تأکید کرده که این ربات‌ها قرار نیست جای انسان‌ها را بگیرند، بلکه با آن‌ها همکاری خواهند کرد. تای بریدی تکنسین ارشد آمازون رباتیکس گفته است:

جایگزینی انسان‌ها با ربات‌ها یک استدلال غلط است. اگر چنین فلسفه‌ای داشته باشید احتمالاً خیلی زود کسب و کار خود را از دست خواهید داد.

فورد نیز به تازگی بازوی رباتیک خودکار رابی کوبات را معرفی کرده که در ساخت موتورها به کارکنان این شرکت کمک می‌کند.

همچنین شرکت‌های بزرگی از جمله جنرال موتورز، گوگل، ولوو و بسیاری دیگر در حال سرمایه‌گذاری روی خودروهای تمام خودران هستند. همکاری پروتئوس با انسان‌ها می‌تواند اطلاعات خوبی برای پیشرفت این پروژه‌ها فراهم کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروتئوس: اولین ربات انباردار تمام خودکار آمازون + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..