تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌آوری ۴۷ میلیارد تومان زکات در مازندران

ساعت: 10:47 منتشر شده در مورخ: 1401/04/06 شناسه خبر: 1878921

بشیر عالیشاه گفت: امسال ۴۷ میلیارد تومان زکات در مازندران جمع‌آوری و به نیازمندان تحویل داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه یکشنبه شب در جلسه با روحانیون و مبلغین شورای زکات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در محل دفتر امام جمعه پل‌سفید با بیان اینکه جمع‌آوری زکات در طول سال یکی از کارهای کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: تاکنون چند گردهمایی با موضوع زکات در استان برگزار کردیم در هر شهرستانی هم که حضور می‌یابیم با روحانیون آن شهرستان پیرامون زکات جلساتی داریم تا در طول سال با جمع‌آوری زکات آن را به نیازمندان برسانیم.

عالیشاه تصریح کرد: مددجو باید زکات را لمس کرده و زکات را به درون خانه‌اش ببریم، امسال نیز تا الان ۴۷ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری و به نیازمندان سراسر استان، تحویل داده شد.

 وی افزود: تمام کارهای کمیته امداد از سیره امیرالمومنین است از ظرفیت روحانیت برای جمع‌آوری زکات و تحویل آن به نیازمندان باید استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی جعفری امام جمعه پل‌سفید سوادکوه نیز در این گردهمایی با بیان اینکه سوادکوه در بحث زکات خوب عمل کرده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در سوادکوه جمع‌آوری شده بود که صرف تهیه ۱۶ سری جهیزیه به ارزش ۳۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ، احداث ۶ پروژه مسکن با هزینه ۶۷۹ میلیون تومان، مرمت و بازسازی ۳۰ پروژه مسکن با هزینه ۲۰۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شده بود.
 

وی افزود: همچنین در بحث درمانی ۲۵ میلیون تومان، تحصیلی ۱۵ میلیون تومان، معیشت ۱۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و لوازم ضروری زندگی ۱۲۵ میلیون تومان صرف شد. 
 

امام جمعه پل‌سفید با توجه به زکات جمع‌آوری شده در ۳ ماهه نخست سال در سوادکوه، عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال مبلغ جذب زکات ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان تاکنون بوده که صرف ۱۰ مورد جهیزیه به ارزش ۱۱۸ میلیون تومان، احداث ۲ مورد مسکن با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، مرمت و بازسازی ۵ مسکن با مبلغ ۱۸۶ میلیون تومان شده است.
 

جعفری افزود: در بخش فرهنگی و تحصیلی ۱۷۵ میلیون تومان، معیشت ۴۵۰ بسته به ارزش ۲۴۴ میلیون تومان و لوازم ضروری منزل ۳۰۸ میلیون تومان هزینه شد. 
 

وی در پایان اظهار کرد: در بحث زکات شهرستان نیز ۴ تابلو دو طرفه، یک دیوار نویسی در سطح روستا، تعداد ۷ تابلو دو طرفه، نصب ۲ تابلو تبلیغات زکات هم در کسلیان و ورودی لیند انجام شد، دیدار با کشاورزان و دامداران داشته‌ایم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌آوری ۴۷ میلیارد تومان زکات در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..