تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی فراجا: بازداشت ۷ هزار و ۱۱۳ قاچاقچی و احتکار کننده کالای اساسی / دستگیری بیش از ۱۴ هزار نفر مخل نظم بازار ارز و سرمایه

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه گستره ماموریت‌های فرماندهی انتطامی از مرز تا مرکز است، گفت: این گستره ماموریتی به انتظامی کشور جایگاه ضابط قضایی می‌دهد و باید با هوشمندی و ضابطه حافظ جان و نانوس مردم باشد.

وی ادامه داد: ماموریت‌های انتظامی کشور به پلیس یک نقش ملی، منطقه‌ای و بین المللی می‌دهد.

سردار حاجیان با گرامی‌داشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: موضوع مواد مخدر یک نگرانی برای جامعه جهانی ایجاد کرده و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها است.

سخنگوی فراجا افزود: امروز فرماندهی انتظامی کشور در  خط اول مبارزه با مواد مخدر است.

وی گفت: در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۰ مواد مخدر توسط همکارانم در مرزبانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است؛ روز گذشته بیش از ۸۱ تن مواد مخدر امحاء شد که بخش  زیادی از آن مواد مخدر صنعتی بود.

فراجا

سخنگوی فراجا افزود: پلیس آمادگی دارد در صورتی که کمپ‌ها آماده باشد و ظرفیت افزایش پیدا کند در کمتر از یک هفته معتادین متجاهر را جمع آوری کند؛ ضرورت دارد نهادهای مسئول به تکالیف خود بپردازند و حضور معتادان متجاهر در خیابان‌ها باعث ایجاد ناامنی می‌شود.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه از بهمن موضوع توزیع عادلانه یارانه‌ها در دستور کار دولت قرار گرفت، گفت: برخی سوءاستفاده کنندگان کالاهای اساسی را احتکار کردند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۵ هزار تن آرد و گندم، هشت هزار و ۷۰۰ تن برنج  و هفت هزار و ۱۷۶ تن روغن کشف شده است.

سردار حاجیان با بیان اینکه هفت هزار و ۱۱۳ نفر متهم محتکر دستگیر و تشکیل پرونده قضایی شد، گفت: ارزش ریالی ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در مجموع ۱۴ هزار و ۵۳۶ متهم در حوزه قاچاق و احتکار دارو، ارز، تجهیزات پزشکی  لوازم یدکی خودرو و  لوازم رایانه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ۷ میلیون ۳۱۷ هزار و ۲۷۴ عدد دارو، ۴۲۵ هزار قطعه و تجهیزات پزشکی، ۱۲ میلیون کیلو گرم مواد خوراکی با ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

فراجا

بازداشت سرکرده های معاملات فردایی

وی درباره معاملات فرداریی گفت: ۳ گروه در این خصوص نقش دارند اول فروشندگانی که طلا و ارز ندارند و برای هیجان زده کردن بازار و تغییر در بازار اقدام می‌کنند دوم خریدارانی که‌به دنبال سود بیشتری بودند و گروه سوم نوسان‌گیرانی بودند که در بازار خلل ایجاد می‌کردند.

وی ادامه داد: در معاملات فردایی یک معامله سوری و کاغذیی صورت می‌گیرد و هیچگونه خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

سخنگوی فراجا افزود: در قانون جرم انکاری برای معاملات فردایی مشخص نشده بود و این باعث ایجاد خلل در بازار ارز و طلا اسجاد شود و تقاضاهای کاذب باعث ایجاد افزایش شده بود.

در حال تکمیل ....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی فراجا: بازداشت ۷ هزار و ۱۱۳ قاچاقچی و احتکار کننده کالای اساسی / دستگیری بیش از ۱۴ هزار نفر مخل نظم بازار ارز و سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..