تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارکنان آبفا روستایی ۹ماه است حقوقی نگرفته‌اند

به گزارش افکارنیوز،

جلسه ی پیگیری مطالبات اداره برق در دزفول برگزار شد.

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول ضمن اعلام این خبر گفت: این جلسه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان منعقد شد و در خصوص مطالبات اداره برق دزفول بحث و گفتگو صورت گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول در این جلسه اظهار کرد: خدمت رسانی تمامی ادارات وابسته به داشتن اعتبارات از جمله وصول مطالبات است.

امیرعیسی زاده افزود: متاسفانه تا پیش از این جلسات پیگیری مطالبات در شهرستان دزفول برگزار نشده اما تلاش ما این است که این جلسات ازاین پس بصورت ماهانه برای تمامی ادارات برگزار شود.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم وصول مطالبات قبوض توسط روستائیان کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول ۹ ماه است حقوقی دریافت نکرده اند و این اداره چندین برابر دریافتی های خود هزینه می کند ضمن اینکه این مشکل در بسیاری از ادارات دیگر شهرستان نیز مشاهده می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با بیان اینکه نبود منابع مالی و کاهش محسوس اعتبارات سبب بروز مشکلات فراوانی در ادارات شهرستان شده، تاکید کرد: لازم است تا هر یک از مدیران دزفول برای تامین هزینه ها و پرداخت مطالبات خود از طریق تلفن، جلسه و یا نامه نگاری به مدیران خود در مرکز استان فشار بیاورند تا به نتیجه برسند.

عیسی زاده درخصوص مطالبات اداره برق دزفول نیز گفت: نباید تحرک از این اداره گرفته شود چرا که با پرداخت هریک از مطالبات این اداره، یک روستای محروم می تواند از نعمت برق برخوردار شود هرچند این روزها نیز شاهد خدمات عمیق و گسترده مدیریت برق دزفول به روستاهای مناطق محروم شهرستان هستیم که سرعت و پیشرفت آن جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: با تداوم این روند قطعا تا سال آینده بخش عظیمی از روستاهای دزفول برای اولین بار برقدار خواهند شد که این امر در زمینه مهاجرت بی رویه به شهر و به طبع کاهش جرائم مربوط به مهاجرت ها و حتی مسائل محیط زیستی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول هشدار داد: تمامی ادارات و سازمان های بدهکار به شرکت توزیع برق دزفول موظف هستند هر چه زودتر بدهی های خود را پرداخت کنند چرا که این اعتبارات برای مردم و رفاه آنها بویژه ساکنان مناطق محروم صرف خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارکنان آبفا روستایی ۹ماه است حقوقی نگرفته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..