تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحد آلاینده رنگرزی در شهرقدس پلمب شد

به گزارش افکارنیوز،

حسین بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرقدس اظهار داشت: در محدوده شهرستان قدس کارخانه‌جات و مراکز صنعتی بسیاری وجود دارد که عدم توجه  این واحدها به مسائل زیست‌محیطی، اثرات جبران‌ناپذیری بر سلامت شهروندان خواهد داشت.

وی افزود: در همین راستا یک واحد آلاینده رنگرزی به‌دلیل نداشتن تصفیه‌خانه و عدم توجه به اخطاریه اداره محیط‌زیست شهرستان با حکم دادستانی و واحد گشت کلانتری 13 شهرستان قدس پلمب شد.

رئیس اداره محیط‌زیست شهرقدس تأکید کرد: واحد آلاینده فوق بارها از سوی ‌محیط‌زیست اخطاریه‌هایی مبنی بر رفع مشکلات فنی دریافت کرده بود که به‌دلیل عمل‌نکردن به تعهدات و رفع نواقص، در نهایت نسبت به پلمب این واحد صنعتی آلاینده اقدام کردیم.

بیگلری تصریح کرد: واحدهای صنعتی موظف به رعایت ضوابط و استانداردهای زیست‌محیطی از جمله احداث سیستم تصفیه فاضلاب و نصب فیلترهای صافی هستند که در صورت عدم توجه به قوانین و ضوابط زیست‌محیطی، ضمن صدور اخطاریه جهت رفع آلودگی، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

وی در پایان با اشاره به حجم زیاد مراکز صنعتی در شهرستان قدس متذکر شد: عملکرد تمام واحدهای صنعتی از چشم اداره محیط‌زیست دور نخواهد ماند و با واحدهای متخلف برخورد خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحد آلاینده رنگرزی در شهرقدس پلمب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..