تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بند دردسرساز در قرارداد ستاره ملی پوش استقلال

بند دردسرساز در قرارداد ستاره ملی پوش استقلال

امیر حسین حسین زاده بازیکن جوان و ملی پوش تیم استقلال که گفته می‌شود مورد توجه تیم شارلوا از کشور بلژیک قرار گرفته و به دلیل نوع قراردادش ممکن است امکان جدایی از آبی پوشان برایش فراهم شود، طی امروز و فردا وضعیتش مشخص می‌شود.

احتمال اینکه مدیران باشگاه استقلال امروز یا فردا نشستی با این بازیکن ملی پوش برگزار کرده و در خصوص ماندن یا ترانسفر او تصمیم‌گیری نمایند وجود دارد.

حسین زاده یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و گفته می‌شود در قرارداد وی بندی وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی قادر به جدایی از جمع آبی پوشان است. باید دید این بازیکن ۲۱ ساله حاضر است در سال جام جهانی ریسک جدایی از استقلال و حضور در فوتبالی که شناخت نزدیک از آن ندارد را بپذیرد یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بند دردسرساز در قرارداد ستاره ملی پوش استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..