تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن ۱۶۰ شخص دیگر روسیه را تحریم می‌کند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از تاس، توکیو قصد دارد دارایی‌های ۷۰ شخص حقیقی و حقوقی از فدراسیون روسیه را مسدود کند و همچنین تحریم‌های بیشتری را علیه ۹۰ شرکت دیگر در زمینه صادرات تجهیزات نظامی و ارتشی اعمال کند. بسته‌های تحریمی جدید ژاپن علیه روسیه با عنوان مقابله با جنگ در اوکراین اعلام شده است.

«فومیو کیشیدا»، نخست وزیر ژاپن در نشست گروه هفت در آلمان گفت که دولت ژاپن تحریم‌های فردی و صادراتی علیه روسیه را گسترش خواهد داد.

همچنین شبکه تلویزیونی دولتی ژاپن گزارش داد که ژاپن قصد دارد دارایی‌های ۷۰ شخص حقیقی و حقوقی روسی را به دلیل جنگ در اوکراین مسدود کند و تحریم‌های صادراتی بیشتری را علیه ۹۰ سازمان روسی دیگر که توکیو فکر می‌کند با صنایع دفاعی مرتبط هستند، اعمال کند.

بسته جدید محدودیت‌ها ژاپن علیه روسیه همچنین خدمات حسابداری و اعتماد به روسیه و واردات طلای روسیه را ممنوع می‌کند.

مقامات ژاپنی تاکنون بسته‌های متعددی از محدودیت‌ها را علیه روسیه اعمال کرده اند که بیش از ۷۰۰ شهروند روسیه و بلاروس و مناطق خودمختار اوکراین و همچنین بیش از ۲۰۰ شرکت روسی و بلاروسی را در بر می‌گیرد.

نشست سران کشورهای گروه هفت در المائو در جنوب آلمان در حال برگزاری است. انتظار می‌رود این مذاکرات سه روزه بر وضعیت اوکراین و تأثیر تحریم‌های ضد روسیه متمرکز شود. «کریستین هافمن»، معاون سخنگوی دولت آلمان، پیشتر اعلام کرده بود که «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین، از طریق لینک ویدئویی در ۲۷ ژوئن در نشست سران گروه ۷ شرکت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن ۱۶۰ شخص دیگر روسیه را تحریم می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..