تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات در آلمان در اعتراض به ارسال تسلیحات به اوکراین

همزمان با برگزاری نشست سران گروه هفت در آلمان؛

هزاران نفر در اعتراض به اقدام کشور‌های غربی به​ فرستادن جنگ افزار و سلاح به اوکراین، در شهر مونیخ آلمان تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی «آر تی» با اشاره به برگزاری نشست سران گروه هفت به میزبانی آلمان، گزارش داد: هزاران تن در اعتراض به (اقدام کشور‌های غربی به) ​ فرستادن جنگ افزار و سلاح به اوکراین، در شهر مونیخ آلمان تظاهرات کردند.

مجری این شبکه خبری گفت: هزاران تن که از سیاست‌های گروه هفت سرخورده شده اند، دومین روز پیاپی در شهر مونیخ در آلمان تظاهرات کردند. معترضان با سردادن شعار و در دست داشتن شعارنوشته اعتراض خود را به بی تحرکی سران گروه هفت و همچنین فرستادن تسلیحات به اوکراین بیان داشتند. برخی از تظاهرات کنندگان از ناتو خواستند که به ارسال تسلیحات به اوکراین خاتمه دهد.

یکی از تظاهرکنندگان گفت: ما کاملا مخالف این جنگ (روسیه و اوکراین) و تنش آفرینی در اوکراین هستیم. ما از آن بیم داریم که ناتو به طور مستقیم وارد این جنگ شود. البته ناتو با فرستادن تسلیحات به اوکراین به نوعی وارد این جنگ شده است. ما مخالف اقدامات ناتو هستیم. ما نمی‌دانیم که این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. باید اقدامی قاطعانه ضد جنگ صورت بگیرد.

فرد دیگری گفت: معتقدم که در وضعیت دشواری قرار داریم. ما به علت همه گیری کرونا و جنگ در اوکراین در وضعیت دشواری قرار داریم. ما شاهد بحران‌های بسیاری در سراسر جهان هستیم. از دید من، نباید اجازه دهیم که این وضعیت ادامه یابد.

مجری گفت: تظاهرات دیگری در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، برگزار شد. قرار است که نشست ناتو هفته آینده در این شهر برگزار شود. تظاهرات کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعار و در دست داشتن شعارنوشته خواهان آن شدند که ناتو دیگر به اوکراین سلاح نفرستد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات در آلمان در اعتراض به ارسال تسلیحات به اوکراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..