تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی بسکتبال ایران در تورنمنت ارمنستان

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، در پایان تورنمنت چهارجانبه بسکتبال ارمنستان، تیم ملی ب ایران (ایران نوین) موفق شد با توجه به باخت ۵۹ - ۵۷ ارمنستان (میزبان) مقابل تیم ملی سوریه، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم ملی ب (ایران نوین) در این تورنمنت یک باخت و دو برد را به دست آورد. شاگردان محمدرضا اسلامی در گام نخستی ۷۷ - ۶۱ سوریه را شکست داد، در گام دوم ۷۷ - ۷۳ برابر میزبان شکست خوردند و در آخرین بازی خود نیز ۱۰۸ - ۷۳ برابر یکی از تیم‌های دانشگاهی آمریکا پیروز شدند.

در انتهای این مسابقات، سینا واحدی گارد جوان تیم ملی ایران موفق شد عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت (MVP) را به دست آورد. او کاپیتان تیم ایران نوین بود.

تورنمنت چهار جانبه ارمنستان (سادا کاپ) با حضور تیم ملی کشور میزبان، تیم ملی سوریه و یک تیم دانشگاهی از آمریکا برگزار شد.

تیم ملی «ایران نوین» با ترکیب زیر در تورنمنت ارمنستان حاضر شد:

۱- بهشاد عرب‌زاده

۲- محمدسینا واحدی

۳- محمدحسین احمدی

۴- آرش ثابتی

۵- علی دریایی

۶- پیتر گیریگوریان

۷- محمدمهدی رحیمی

۸- رضا مرادی

۹- میثم عابدی

۱۰- حسن علی‌اکبری

۱۱- آریا فریدونی

۱۲- نصرت یازرلو

۱۳- امیرحسین یازرلو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی بسکتبال ایران در تورنمنت ارمنستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..