تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی عوامل اصلی تیراندازی در خیابان آزادگان ارومیه دستگیر شدند+گزارش

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تمامی عوامل اصلی تیراندازی در خیابان آزادگان ارومیه با اشراف اطلاعاتی و عملیات قاطعانه پلیس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز آذربایجان غربی،سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع نزاع و درگیری مسلحانه در خیابان آزاداگان ارومیه که بین دو طایفه به علت اختلافات طایفه‌ای و خانوادگی رخ داد، رسیدگی به موضوع برای شناسایی و دستگیری متهمان با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی و پشتیبانی مراجع قضائی و با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی پلیس، در نهایت تمامی عاملان اصلی این درگیری مسلحانه به تعداد ۸ نفر متهم اصلی و تعداد ۶ نفر دیگر که نقش پشتیانی این درگیری را داشتند شناسایی و طی چندین عملیات ضربتی و منسجم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از متهمان تعداد ۴ قبضه سلاح (دو قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری) کشف شد، تصریح کرد: تمامی متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با تاکید به اینکه اظهار ندامت و پشیمانی متهمان در چنین صحنه‌های بازسازی، پیام محکمی برای هنجارشکنان و قانون گریزان دارد که امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه پلیس و مراجع قضائی مواجه خواهد شد؛ خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم که در صورت بروز هرگونه اختلاف خانوادگی و طایفه ای، در وهله اول سعی کنید که موضوع را از طریق ریش سفیدان و بزرگان طوایف حل کرده و در غیر این صورت با مراجعه به مراجع قانونی و قضایی برای حل اختلاف اقدام کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی عوامل اصلی تیراندازی در خیابان آزادگان ارومیه دستگیر شدند+گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..