تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا

نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ( آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش) در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد و كارنامه اعلام نتايج اولیه متقاضیان رشته هاي شغلي مربوط به وزارت مذکور در روز جمعه مورخ ۳ تیر  در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org  منتشر شد.

 مصاحبه استخدامی از روز دوشنبه مورخ ۶ تیر آغاز و حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۲۱ تیر طبق زمان بندی‌ اعلام شده از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان مربوطه (استان شغل محل مورد تقاضا) پایان خواهد یافت.  

داوطلبان معرفی شده در مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از سهمیه بومی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت هستند، برای تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی ( فرم شماره ۱ مندرج در ذیل این اطلاعیه) است را تکمیل کرده و پس از تأیید مرجع مربوطه در زمان مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش مربوطه جهت بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت داوطلب براساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

مراجعه نکردن متقاضی در مهلت اعلام شده براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه، برای شرکت در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام مصاحبه استخدامی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..