تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام به ۷۰۰ میلیون کاربر روزانه دست یافت و قابلیت های جدیدش را پولی کرد

تلگرام سرویس اشتراک حق بیمه جدید خود را برای کاربرانش راه اندازی کرده است.

بر اساس گزارش UNN ؛ در حال حاضر مردم قادر خواهند بود با پرداخت پول از ویژگی های مختلف بهره ببرند. تلگرام آن را ۴٫۹۹ دلار در ماه قیمت گذاری کرده است. در واقع به تازگی ۷۰۰ میلیون کاربر در تلگرام تکمیل شده اند و پس از آن، این برنامه سرویس حق بیمه خود را راه اندازی کرده است.

مشترکان حق بیمه ویژگی های بیشتری دریافت می‌کنند

مهم ترین چیز در مورد این سرویس حق بیمه ویژگی های آن است. مشترکان حق بیمه قرار است ویژگی های بیشتری نسبت به کاربرانی که از برنامه به صورت رایگان استفاده می کنند، دریافت کنند. مهم ترین آن ها انتقال فایل است. مشترکین ممتاز می توانند فایل ها را تا ۴ گیگابایت آپلود کنند. این تقاضا مدت ها پیش در حال انجام بود که اکنون برآورده شده است. کاربران عادی امکان آپلود فایل تنها تا 2 گیگابایت را دارند. با این حال، کاربران رایگان هنوز هم می توانند فایل های بزرگتر از 2 گیگابایت را دانلود کنند.

امکان دنبال کردن کانال های بیشتر  برای مشترکان

کاربران ویژه تقریباً برای همه چیزهایی که در برنامه هستند دو برابر امکانات دارند. آنها اکنون می توانند تا 1000 کانال را دنبال کنند، 10 چت را به لیست اصلی پین کنند، 20 پوشه چت با حداکثر 200 چت ایجاد کنند و یک حساب چهارم به برنامه تلگرام خود اضافه کنند. کاربران ممتاز همچنین می توانند تا 10 استیکر و 400 گیف ذخیره کنند.

تلگرام به ۷۰۰ میلیون کاربر روزانه دست یافت و قابلییت های جدیدش را پولی کرد

تلگرام پریمیوم شامل ابزارهای جدیدی برای سازماندهی لیست چت شما می شود - مانند تغییر پوشه چت پیش فرض خود به طوری که برنامه همیشه در یک پوشه سفارشی یا مثلاً خوانده نشده به جای همه چت ها باز شود.

به اشتراک گذاری خارجی بهبود یافته در iOS

با قابلیت ارسال فایل‌های تا سقف ۲ گیگابایت (یا ۴ گیگابایت)، کاربران می‌توانند به راحتی آیتم‌های رسانه‌ای بزرگ را از سایر برنامه‌ها مستقیماً در تلگرام در هر پلتفرم موبایلی به اشتراک بگذارند. این باعث صرفه جویی در زمان و فضای ذخیره سازی می شود. بنابراین لازم نیست فایل را قبل از ارسال در تلگرام ذخیره کنید.

هنگام ارسال فایل های بزرگ به اشتراک گذاشته شده از یک برنامه دیگر در iOS، اکنون می توانید نوار پیشرفت متحرک را تماشا کنید تا متوجه شوید چقد تایم صرف می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام به ۷۰۰ میلیون کاربر روزانه دست یافت و قابلیت های جدیدش را پولی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..