تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهم دی روز بصیرت افزایی و تبین جریان ولایت فقیه

امام جمعه تربت جام گفت: نهم دی روز بصیرت افزایی ، توجه به ولایت و رهبری و تبین جریان ولایت فقیه در جهان اسلام است.

نهم دی روز بصیرت افزایی و تبین جریان ولایت فقیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام طاهری افزود: امروز کشور های اسلامی نیازمند رهبری فقیهی هستند که میدان دار باشد و مسیر اجتماع مسلمین را هدایت و رهبری کند.

او بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی است و مردم جهان توجه ویژه ای به رهبری ایران دارند که پدرانه حرکت می کند و مواضع ایشان برای آنها راهگشا است.

امام جمعه تربت جام خاطر نشان کرد: برنامه محوری نهم دی تجدید میثاق ملت با ولایت و رهبری است که در بدترین شرایط و فتنه ها کشور را حفظ و منجی بوده و هستند.

او تاکید کرد: تجربه فتنه 88 باید برای نسل های بعدی تبیین شود که همه باید شاکر نعمت رهبری باشیم که در ایجاد وحدت گروه ها و مذاهب و عبور از فتنه های گذشته و آینده نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: اجتماع بزرگ محوری نهم دی در محل مصلی الغدیر با شرکت قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت برگزار می شود و همه نهاد ها و ارگان ها تلاش کنند که این نشست بصیرت افزایی و دفاع از ولایت و رهبری و استکبار ستیزی به نحو شایسته برگزار شود.
انتهای پیام// م ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهم دی روز بصیرت افزایی و تبین جریان ولایت فقیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..