تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگر هوشمند ۶۴ اینچی IdeaHub Board 2 هواوی با سیستم‌عامل دوگانه معرفی شد

هواوی نمایشگر ۶۵ اینچی IdeaHub Board 2 را معرفی کرد. این دستگاه از نرخ تأخیر بسیار کم ۳۵ میلی‌ثانیه و سیستم‌عامل دوگانه اندروید درکنار ویندوز بهره می‌برد. به‌گزارش HuaweiCentral، هواوی IdeaHub Board 2 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای به‌همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

IdeaHub Board 2 به پنل D-LED با وضوح 4K مجهز شده است و از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر یادشده می‌توان به پوشش ضدانعکاس نور و لایه‌ی محافظ نور آبی اشاره کرد. ابعاد این دستگاه نیز ۱۴۸۵ در ۸۹۳ در ۹۲ میلی‌متر است.

نمایشگر هوشمند ideahub board 2

مقاله‌ی مرتبط:

نمایشگر هوشمند IdeaHub Board 2 هواوی از صدای استریوی عمیق استفاده می‌کند که محدوده‌ی فرکانس وسیع ۱۰۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز و حداکثر فشار صوتی ۹۵ دسی‌بل را به‌ارمغان می‌آورد و بدین‌ترتیب، صدایی بلند با وضوح کم‌نظیر تولید می‌کند. این محصول از وای‌فای دوگانه بهره می‌برد و از روش‌های نمایش ازجمله کد نمایشگر و روش سیمی پشتیبانی می‌کند.

در بخش جلویی این نمایشگر درگاه USB-C مبتنی‌بر USB 3.0 تعبیه شده است که می‌توان از آن برای اتصال دوربین یا میکروفون یا لوازم‌جانبی دیگر استفاده کرد. این صفحه‌نمایش هوشمند به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل دوگانه‌ی اندروید ۹ و ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند.

کاربران می‌توانند با دسترسی به بازار اپلیکیشن داخلی IdeaHub، برنامه‌های مدنظرشان را نیز روی IdeaHub Board 2 نصب کنند. درحال‌حاضر، این فروشگاه بیش از ۱۰۰ عنوان اپلیکیشن کاربردی سازگار با نمایشگرهای بزرگ را دراختیار افراد قرار می‌دهد. ناگفته نماند هواوی IdeaHub Board 2 را به‌عنوان محصولی بسیار ایمن برای استفاده‌ی سازمانی معرفی کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگر هوشمند ۶۴ اینچی IdeaHub Board 2 هواوی با سیستم‌عامل دوگانه معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..