تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات اجرایی طرح های ساماندهی 8 شهرستان ساحلی مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح های ساماندهی سواحل مازندران، اظهار داشت: مهم ترین اولویت ما در طرح های ساماندهی؛ صیانت از جان مردم است، پس از انجام عملیات آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا یکی از مسائلی که بیشترین دغدغه را برای ما ایجاد کرده است، استفاده گردشگران از ساحل در مناطقی که طرح های ساماندهی اجرا نمی شود، است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دقیق، امسال 57 درصد کاهش غریق نسبت به سال ۹۸ و قبل از کرونا داشتیم که این درصد برای ما رضایت بخش نیست و هدف گذاری ما این است که حتی یک درصد از گردشگران نباید در ساحل جان خودشان را از دست دهن .

امسال با تدبیر استاندار مازندران تولیت طرح های ساماندهی سواحل استان به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شده است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات اجرایی طرح های ساماندهی 8 شهرستان ساحلی مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..