تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ستاره خارجی را پرسپولیسی بدانید

این ستاره خارجی را پرسپولیسی بدانید

پرسپولیس در هفته‌های اخیر جذب مهاجم ۳۳ ساله برزیلی را دنبال کرده و به نظر می‌رسد حالا با باشگاه ویزلا برای انتقال این مهاجم به توافق رسیده است.

احتمال دارد در هفته پیش رو انتقال این بازیکن نهایی شود تا او از آغاز تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس در خدمت یحیی گل‌محمدی باشد اما باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد با این بازیکن را منوط به تست پزشکی کرده است.

باتوجه به اتفاقات قبلی در مورد سایر بازیکنان خارجی، باشگاه پرسپولیس به ایجنت او اعلام کرده که تنها در صورتی قرارداد را نهایی خواهد کرد که کاسیانو در ایفمارک تست پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

در صورت جذب کاسیانو و البته پیش از او سعید صادقی، نقل و انتقالات پرسپولیس تا حد زیادی به پایان خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ستاره خارجی را پرسپولیسی بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..